måndag 8 december 2008

Mot Mumbai!

Ja ni, nu är jag snart tillbaka i lilla Landskrona igen. Tiden går fort när...
Landar i Mumbai i natt (Mumbaitid) och stannar sen där till på torsdag. Det är verkligen slutspurt, men det är bara att vässa armbågarna, spotta i nävarna och ge sig ut verkligheten. Tack för den Finnair!

Tänkte hyra en taxi och "göra stan" i morgon och på onsdag blir det lite shopping. Eftersom flyget går ganska tidigt på torsdag tar jag mig ut till flygplatsen redan sent onsdag kväll. Kan tänka mig att morgonrusningen är hysterisk och vill vara på den säkra sidan att jag inte missar flighten. En övernattning på flygplatsen känns som ett billigt magpiller.

Sitter på KLs flygplats och inväntar mitt flyg. En av världens bästa flygplatser, enligt olika resemagasin pga faciliteter och logistik, enligt mig är det för de har gratis BRA trådlöst Internet.

Om vi inte hörs innan...blir det slutsummering på hemmaplan.

Take care out there...sa hon till sig själv

2 kommentarer:

  1. ....man har roligt ;-) E det därför tiden på arbetet oftast segar sig fram medan fridagarna går i en rasande fart???? Flightnr TACK så blir jag den första som ger dig en december-KNUS (får det bli eftersom vi då befinner oss i Danmark. Som sagt: Take care

    SvaraRadera
  2. Va, kul att du snart är hemma. Då kan jag passa på att meddela att det är tösamiddag på Kungsgatan den 20:e och du är självklart jätte välkommen. Jipppppiii.

    Vi ses snart.
    Många goa kramar
    Lotte

    SvaraRadera