måndag 20 oktober 2008




Da var jag pa plats i Kuala Lumpur! Varmt och fuktigt...men jag lovar att inte klaga. Jag har lite datorproblem sa jag far skriva pa Linas dator. Darfor blir det utan prickar.

Det blev verkligen en rivstart pa Malaysiaresan. Forsta kvallen var jag med Lina och hennes familj pa "fastemanadenavslutningsfest". Ikladd traditionell Malaysisk hogtidsdrakt. Sag inte klok ut...men Linas styvmamma tyckte jag sag fantastisk ut. Troligtvis for jag varken visade ben eller armar...

Dagarna bestar av jobbprat med Lina, tentafragor (inlamning pa lordag) och lite praktiska saker som visum etc infor mina andra resor.

I kvall ska vi ut med Linas vaninna Liz. Blir mycket mat och mycket skratt.

Ha det bra dar hemma sa hors vi snart igen...forhoppningsvis med prickar :-)

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Väntar med spänning att få höra fortsättningen...hoppas även på lite bilder.
    Jag är såååå avundsjuk!

    Hadet
    Carina

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jag tycker att det är så kul att du sticker iväg så här. WOW!
    Jag väntar också med spänning vad som komma ska!

    Denna helgen ska jag och Peter till Köpenhamn och övernatta på hotell. Lyxigt värre..

    Hösten är ju verkligen här. Kallt, mörkt och blåsigt. Brrr..

    Ta väl hand om dig.

    Många Goa Kramar
    Lotte

    SvaraRadera
  3. Där är du i värmen och när jag precis var och handlade så packade de upp julsakerna!!! Måste vara skönt att slippa all stressen innan jul? Fast jag tycker den är ganska mysig också :-). Saknar dig redan här hemma! Kramar från Kerstin

    SvaraRadera