torsdag 9 oktober 2008

Snart dags att lämna Landskrona igen!


Det har gått ett år sedan min förra resa och mycket har hänt sedan dess. Huset är sålt, barnen utflugna, totalrenoverat en koloni och ny firma på gång. Egotrippen fortsatte hemma...

Nu är det dags för en ny resa! Denna gången är resan annorlunda... Jag kommer att jobba mer och det är inte mycket utrymme för spontanturer. Jag börjar hos L i KL. Hon arbetar med juridik kring adoptions och barnhemsproblematik och jag ska hjälpa henne med dokumentationen. Sen kommer jag att åka tillbaka till Kambodja. Där ska jag besöka skolan jag volontärjobbade på förra året. Efter det blir det ett kort dokumentationsjobb i Siem Reap. Tillbaka till KL för att sedan åka till Bombay. Flyger sedan hem från Indien den 18 dec.

2 kommentarer:

  1. Lycka till på din resa. Ta hand om dig.Jag är så avundsjuk.
    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Kul att höra ifrån dig. Hoppas allt flyter på som du planerat. Kram Stina

    SvaraRadera