måndag 15 oktober 2007

Sista dagen i Muie Ne










Det har inte hänt mycket sedan sist men passar ändå på att skriva eftersom jag kommer att resa i morgon. Det är lite si och så med internetuppkopplingen så det är lika bra att passa på... Idag har jag gjort ett mindre jobb om kitesurfing. Intervjuade tre personer, en kille som designar brädor, en surfare och en instruktör/brädsäljare. Fick veta en del som jag inte hade en aning om. Tex att det är de rika ryssarnas nya nationalsport. Att du har nytta av att kunna segla och flyga drake. Och att det inte är en billig sport (fast det anade jag redan).

I morgon åker jag alltså vidare till Nha Trang för att ta flyg till Hanoi.

2 kommentarer:

  1. fy fabian! Det låter så skööönt! Jag vill också sova i loungen och slappa på beachen!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej jea!!!Hoppas allt går bra. Kan du inteskicka hit lie sol?
    Tilde var precis här och kollade på katten.Nu är hon och Yazy ute och går en runda i kalla Landskrona!
    Vi är förkylda hela gänget! Katterna också:P

    Ha det bra och ta hand om dig.
    Puss och Kram
    Mimi och Camilla

    SvaraRadera